W czasie startu z wstępnie podgrzanym silnikiem, jego zużycie znacznie spada. Zmniejsza się również zużycie paliwa w początkowej fazie oraz spada emisja szkodliwych związków, gdyż nie ma problemu „zimnego startu”
Montowane w bloku silnika (w istniejacych otworach technologicznych). Dobierane indywidualnie do modelu silnika.
Montowana jest na przewodach (20mm) z chłodziwem, bez ingerencji w blok silnika. Działanie grzałki PH opiera się na zasadzie obiegu grawitacyjnego, jest ona zabezpieczona przed przegrzaniem i ma wbudowany termostat.
Zmienno-temeraturowa grzałka CVH dostosowuje moc grzewczą do temperatury chłodziwa. Grzałka jest przeznaczona do silników o układzie chłodzącym od 4 do 16 litrów.
Maty grzewcze oraz kilka rodzajów grzałek do płynów hydraulicznych przeznaczonych do podgrzewania oleju w przekładniach czy silniku. Maty grzewcze przeznaczone są tylko do metalowych zbiorników paliwa.
by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.